آدرس
کیش - فاز۴ صنعتی (شهرک کارگاهی) پلاک ۶۰
شماره تماس
00987644451028 - 00989133115090
ساعات کاری
8 صبح الی 18 بعدازظهر

درباره اجاره قایق تفریحی در کیش چه می‌دانید؟

۸ آبان ۱۴۰۰ 37 بازدید 5 دیدگاه

[vc_row][vc_column][vc_column_text]سفر به شهرهای ساحلی یا جزیره‌ها را نمی‌توان بدون استفاده از تفریحات دریایی تصور کرد! البته که شنا کردن در آب یا آفتاب گرفتن کنار ساحل یکی از دلپذیرترین تفریح‌های ارزانی است که در این مناطق در دسترس هستند. اما اگر به جزایری مانند جزیره زیبای کیش سفر کرده باشید که دریایش به خاطر مرجان‌ها چندان برای شنا کردن توریست‌ها- که شناخت خوبی از مناطق امن دریا ندارند- مناسب نیست، مسلما باید به فکر سرگرمی‌ها و تفریح‌های دیگری بود تا از این مسافرت نهایت استفاده را ببرید.

البته قبل از هر چیز باید خودرویی در اختیار داشته باشید تا بتوانید خود را از هتل به مناطق ساحلی برسانید و از تفریحات آبی لذت ببرید. چراکه شما با اجاره ماشین در کیش می‌توانید زمان رفت و آمد خود را در این جزیره زیبا به کوتاه‌ترین حالت ممکن کاهش دهید و با خیال راحت از نقطه به نقطه آن دیدن کنید.

علاوه بر ماشین، انواع قایق و یات (قایق‌های تفریحی لوکس) در کیش وجود دارد که می‌توانید آنها را برای تفریحات دریایی خود اجاره کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_hoverbox image=”2514″ primary_title=”سفر دریایی در کیش” primary_align=”right” hover_title=”خرید و فروش کشتی و قایق طلایی کیش” use_custom_fonts_primary_title=”true” use_custom_fonts_hover_title=”true” primary_title_link=”url:https%3A%2F%2Fgoldenboatkish.com%2Fcontact%2F|title:%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3%20%D8%A8%D8%A7%20%D9%85%D8%A7″]

شرکت بین المللی قایق طلایی شایان کیش با بهره گیری از کادری مجرب و جوان، با هدف ارایه خدمات در خصوص انواع قایق، کشتی، شناورهای فایبرگلاس و سازه های ساحلی و فراساحلی و قطعات و تجهیزات مربوطه در فاز5 صنعتی (28سوله) واقع در جزیره زیبای کیش در سال 1398 (2020)آغاز به کار نموده است.

[/vc_hoverbox][/vc_column][/vc_row]

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
5 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
https://israel-lady.co.il

Good post. I learn something new and challenging on sites I stumbleupon on a daily basis. Its always helpful to read through content from other authors and practice a little something from other web sites.

حسین ارمغانی

سایتی بسیار آموزنده و درجه یک

سعیدبرف فروشان

من شناورم رو از شما خریدم و بسیار راضی هستم
نگهداریش هم که با خود شماست 😍

Excellent article. I certainly appreciate this site. Continue the good work!

Good post. I learn something new and challenging on websites I stumbleupon on a daily basis. Its always interesting to read articles from other writers and practice something from other sites.

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
موجود است، هم‌اکنون میتوانید سفارش دهید!
ناموجود!