آدرس
کیش - فاز۴ صنعتی (شهرک کارگاهی) پلاک ۶۰
شماره تماس
00987644451028 - 00989133115090
ساعات کاری
8 صبح الی 18 بعدازظهر

نکات طلایی و مهم در مورد معماری

۳ فروردین ۱۴۰۲ 106 بازدید بدون دیدگاه

می‌توانید ردپایی از خود روی زمین به جا بگذارید

بسیاری از ما شهرها را با بناهای آن‌ها به خاطر می‌آوریم. برای دیدن بناها به شهرها و کشورهای مختلف سفر می‌کنیم. اصفهان را با میدان نقش جهان، سی و سه پل، مسجد شیخ لطف‌الله، چهل‌ستون، منارجنبان، شیراز را با تخت جمشید، آرامگاه حافظ، و سعدی، باغ ارم و بازار و مسجد وکیل به یاد می‌آوریم. این بناهای تاریخی سند زنده هوش و خلاقیت انسان هستند. با تحصیل در رشته معماری و تبدیل شدن به یک معمار می‌توانید اثری خلق کنید که بعد از شما برای قرن‌ها روی زمین باقی بماند.

خلاقیت شما تشویق و پاداش داده می‌شود

برعکس دانشجویان سایر رشته‌ها که باید متن‌های زیادی را مطالعه و تجزیه‌و‌تحلیل کنند یا با محاسبات پیچیده و زیادی سر‌و‌کله بزنند، یک دانشجوی رشته معماری مجبور نیست بیشتر وقت خود را در سالن‌های مطالعه و کتابخانه‌ها بگذراند و همیشه در حال خواندن و نوشتن باشد.

از شما می‌خواهند که خلاقیت داشته باشید و این خلاقیت را در هنگام طراحی سازه ها به نمایش بگذارید. شما حتی تشویق می‌شوید که سبک خاصی برای خودتان داشته باشید که شبیه یک امضاست که از روی آن ‌می‌توان طراحی‌های شما را تشخیص داد.

شما به عنوان یک معمار این فرصت را پیدا می‌کنید که تخیلات خود را به واقعیت تبدیل کنید و ببینید که آنچه که در ابتدا در ذهن شما و بعد روی کاغذ بود، به سازه‌ای که پیش چشم شماست تبدیل می‌شود و این رضایت بخش است.

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
موجود است، هم‌اکنون میتوانید سفارش دهید!
ناموجود!